Amstern 3.0 Amstern 3.0
675
BLOG

Znowu wojna, ja nie chce, ja nie lubie

Amstern 3.0 Amstern 3.0 Rozmaitości Obserwuj notkę 48

Zima sie zaczyna, zamiast chlodnego piwa konsumuje cieple zupy, a tu z Salonu24 wiadomosci jak granatow pek.

Eska: W roku 1991 dostala cynk w Niemczech, ze za 20 lat wypedzeni wroca na swoje. Znaczy w zeszlym roku.
Jak sie Sztajnbachowa dowie, ze siedze i zaprawiam ogorki, zamiast smarowac bron i byc juz w Polsce na swoim, to mnie zamorduje.

Ufka: Angela i Erika juz maszeruja.
A ja znowuz nic nie wiem, siedze, bedzie od tych dwoch pan opeer.

Cytat muzykalistyczny z Ufki:



Prosze zauwazyc 1:11 minute. ja czesto pisuje, ze jestem Kozakiem Zaporoskim. A tu taki blamaz.

Koment spod piosenki:

Wysłuchałem tej pieśni. Cytat:
"Angela z Eriką ręce zaciera, by na wschód ruszyć tropem fuehrera, a za nią ziomków procesja tłumna - wiwat Platforma - piąta kolumna".
I rzęsiste brawa idiotów.
Ręce opadają.
Berto

Berto tylko rece opadaja, a ja w strachu. W zimie na taki marsz. Nie chce! :(

I jeszcze raz Eska: rozpad UE, zaklepana konfederacja Polski z Niemcami.
Wreszcie jakas dobra wiadomosc. Polak , Niemiec, i tak dwa bratanki!

53835

Amstern 3.0
O mnie Amstern 3.0

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości