Amstern 3.0 Amstern 3.0
701
BLOG

A mialo byc tak pieknie...

Amstern 3.0 Amstern 3.0 Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Dzisiaj z pozegnaniem rzadu Donalda Tuska zegnam sie i ja.
Ostatni notka miala byc o czyms innym, ale trudno. Nie moglem sobie odmowic.

PiS jest podzielony w sprawie tabletu. Zespol parlamentarny imienia Antoniego Macierewicza rozpoczal juz badania tabletu. Oczekuje tez stanowiska Ojca Doktora.


(http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114912,13524868,Glinski_na_premiera__Dzis_glosowanie_nad_wnioskiem.html)

Ja tez jestem zdania, ze z tym tabletem to jakas diabelska sztuczka. Jak kiedys "Mis z okienka", Gierek gadajacy z telewizora albo diabelki wyskakujace z pudelek po nacisnieciu guzika.


Dla pan dzisiaj oczywiscie najlepsze zyczenia i klasyczny gozdzik.
Swieto ze starych dobrych czasow...


(http://mezczyzna-istota-idealna.blog.onet.pl/)

Dziekuje wszystkim, bylo mi bardzo przyjemnie.

99499

Amstern 3.0
O mnie Amstern 3.0

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości